Πολιτική προστασίας προϊόντων

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΥ Ή ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός δέκα (10) ημερών σε περίπτωση που υπάρχει αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του PCTEL store λόγω λανθασμένης αποστολής προϊόντων ή λανθασμένης αποστολής ποσότητας προϊόντων ή εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων. Η επιστροφή πραγματοποιείται με χρέωση του PCTEL store καθώς και η επαναποστολή εάν χρειαστεί, μετά τον απαιτούμενο έλεγχο σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λανθασμένης ποσότητας. Επίσης κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη μπορεί να γίνει και επιστροφή των χρημάτων σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον αποδειχθεί ότι είναι ελαττωματικό.

Σε περίπτωση που ο πελάτης διαπιστώσει κατά την παραλαβή, ότι το προϊόν έχει κάποιο πρόβλημα θα πρέπει να πραγματοποιηθεί επικοινωνία με το κατάστημά μας στο τηλέφωνο 2310788188 ώστε να γίνει αναφορά του προβλήματος.

Η αντικατάσταση του προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται πάντα από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς καθώς και την πλήρη συσκευασία του.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email στο info@pctel.gr και κατόπιν θα λάβει σχετικό email επιβεβαίωσης της ακύρωσης.

ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Η εγγύηση του κάθε προϊόντος παρέχεται για το χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα χαρακτηριστικά του κάθε προϊόντος ανάλογα με τον κατασκευαστή.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει , σύμφωνα με το νόμο προστασίας καταναλωτή (ν.2251/1994) μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών, χωρίς να αναφέρει τους λόγους . Το προϊόν που θα επιστραφεί θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, άθικτο, στην αρχική συσκευασία του μαζί με όλα τα παρελκόμενα που τυχόν να υπάρχουν. Εάν το προϊόν για οποιαδήποτε λόγο έχει χάσει την αρχική του εμπορική αξία λόγω υπαιτιότητας του πελάτη (κατεστραμμένη συσκευασία, μη άρτιο προϊόν κλπ) θα πρέπει ο πελάτης να αποκαταστήσει με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του προϊόντος (θα επιστραφεί στον πελάτη ποσό μειωμένο κατά 50%, ανάλογα πάντα την εμπορική αξία του προϊόντος).

Σε περίπτωση επιστροφής αγαθών, ο πελάτης επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών και κατά περίπτωση το κόστος μείωσης της αξίας των αγαθών. Από το ποσό που θα επιστραφεί στον πελάτη θα αφαιρεθεί η χρηματική αποζημίωση για τη μείωση της εμπορικής αξίας του προϊόντος.

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύονται από τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς.

Ωστόσο, το δικαίωμα της υπαναχώρησης γνωρίζει μια σειρά εξαιρέσεων, απαριθμούμενες στο Νόμο. Δεν ισχύει, επομένως, το δικαίωμά μας και δεν μπορούμε να υπαναχωρήσουμε στην περίπτωση:

  • Σύμβασης παροχής υπηρεσίας η οποία έχει ολοκληρωθεί. Προμήθειας αγαθών που έχουν κατασκευαστεί, μετά από παραγγελία μας, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχουμε θέσει ή είναι σαφώς εξατομικευμένα.
  • Προμήθειας αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν.
  • Προμήθειας αγαθών τα οποία είναι σφραγισμένα και δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους προστασίας της υγείας ή λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουμε αποσφραγίσει μετά την παράδοση.
  • Προμήθειας αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
  • Προμήθειας σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, τα οποία αποσφραγίσαμε μετά την παράδοση.
  • Προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση μας και την επιβεβαίωση εκ μέρους μας ότι με αυτό τον τρόπο χάνουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Επομένως, όσο σημαντικό είναι να θυμόμαστε το δικαίωμα υπαναχώρησης που έχουμε και να το ασκούμε πάντα σύμφωνα με το Νόμο όποτε το κρίνουμε απαραίτητο, άλλο τόσο σημαντικό είναι να γνωρίζουμε και τις εξαιρέσεις του, ώστε να είμαστε προσεκτικοί κατά την αγορά προϊόντων.